Biz geldik! :)

Merhaba Sevgili Minnoş Severler,

Güzel bir başlangıç yaparak bu blog'da evlerimizde evlat yerine koyduğumuz canımız, ciğerimiz o güzel, o küçük, o sevimli minnoşlarımızla yaşadığımız sevinçleri, deneyimleri paylaşmaya çalışacağız. Vizyonumuz; her bir minnoşun sıcak bir yuva sahip olması, sevgi ile büyümesi bunu kimse istemez ama huzur içerisinde aramızdan ayrılmasını ve yaşadıkları bu kısa ömürlerini bir cennet haline getirmeyi sağlamak.

Umarım herkes güzel deneyimlerini, sevimliklerini, yaşadığı problemlerini bizlerle paylaşarak diğer minnoş üyelerine yardımcı olur. Burası butik bir blog olduğu için ailemizde sizlere her zaman sıcak bir köşe ayırmayı bir borç biliriz.


Kimimizin evinde minnoş bir tekir, kimimizin evinde mavi tüyleri olan bir boncuk, kimilerimizin bahçesinde düşmana korku veren bir K9...

Hepimizine saygı ve sevgilerle...
Minnoş Mama Ailesi.

Yorumlar

  1. Bak dakikalar içinde geldim hayirli olsun blogun

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin ;) bende geldim izlemeye aldım tabiki ;)

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin aramıza ^.^ uzun soluklu bir birliktelik olur umarım.

    YanıtlaSil
  4. Benim de küçük bir boncuğum var evimde 3 aydır, tüyler de maviş :) Hoşgeldiniz aramıza ...

    YanıtlaSil
  5. Blogger dünyasına hoşgeldiniz :)

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldin blog macerasına :) Bir kediciğim var benim de :))

    YanıtlaSil
  7. Kedi beslemiyorum ama severim kendilerini. Hatta Tumblr'da şöyle bir tumblogum da var: https://catolog.tumblr.com/

    YanıtlaSil
  8. Şekerliğe bak yaa :) hoşgeldin minnoş 💕

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar da tatlı hoşgeldin o zaman...

    Takipteyim beklerim...

    birsenle.com

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldiniz. Takipteyim. Beklerim.

    YanıtlaSil
  11. Hosgeldınnn bızde beklerz. Ama buraları bos bırakma 👍🙈

    YanıtlaSil
  12. çok ama çok tatlı:) keşif etkinliğinden geliyorum takipteyim bloğuma da beklerim sevgiler https://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  13. Fantastic post, very nice :)

    Follow for follow?

    http://www.alexandarstanisavljevic.com/

    YanıtlaSil
  14. Merhaba blogunuza ziyarete geldim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek suretiyle desteklerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba :) blogger dünyasına hoş geldiniz. Sizi takibe aldım. Bana da beklerim

    YanıtlaSil
  16. Merhaba. Nasılsınız ? Yeni blogları dolaşırken sizi keşfettim ve takibe aldım.Oldukça ilgi çekici bir bloğunuz var.Zaman ayırmak isterseniz,sizi de beklerim.Sağlıcakla Kalın.

    https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Merhaba. Blogunuz oldukça dolu ve yararlı bilgiler barındırıyor.Emeğinize Sağlık.Eğer zaman ayırmak isterseniz,yeni açtığım bloga göz atıp takip ederseniz beni oldukça mutlu edersiniz.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

İzleyiciler